Storytelling platform
Nederlands Instituut voor Beeld en Geluid
Beeld en Geluid is het toonaangevende instituut voor media. Om deze positie verder in te vullen, wil het instituut high-end online verhalen publiceren over de wisselwerking tussen mens, media en maatschappij. Hiermee laten ze zien niet alleen op de hoogte te zijn van media cultuur, maar er zelfs een actieve rol in pakken. De doelgroep is iedereen met een bovengemiddelde interesse in media, variërend van kranten tot vlogs, van televisie tot games en het web. De primaire focus ligt op millennials (18-36).
Millennial proof design
Met de snackable cards maken we verhalen die je ondanks een korte aandachtsspanne toch wilt lezen. De verticale oriëntatie en swipe interactie maken het ideaal voor lezen met één hand. Een visuele taal en sterke nadruk op aantrekkelijk beelden maakt de ‘instagram worthy’ verhalen website onweerstaanbaar voor deze generatie.
Diverse en interactieve content
De verhalen komen op de cards tot leven met slimme combinaties van video, audio, vitale tekst, fotografie, interactieve polls en vragen.
Lezen op jouw manier
Als je ondanks het snackable format toch net even geen tijd hebt kun je een kortere variant kiezen of een verhaal ‘snoozen’ door jezelf een reminder te sturen.