DOOR steunt Depot Boijmans Van Beuningen
DOOR heeft een spiegel geadopteerd van het eerste publiek toegankelijke kunstdepot ter wereld. Wij werken al jaren voor Boijmans Van Beuningen en zijn trots op de samenwerking. Wij dragen graag ons steentje bij aan het nieuwe Depot. Bekijk hier de case van Boijmans!
Jij kunt ook meebouwen aan de nieuwe publiekstrekker voor Rotterdam door een van de andere spiegelpanelen te adopteren.
Van video marketingstrategie tot final edit
Live video op socials kent een ongekende opmars sinds de kick-off in 2016. Inmiddels kijkt 63% van de millennials vaak live content. Het creëert urgentie, het is authentiek, het bereik is groot en uiteraard maakt het een meer directe interactie mogelijk met het publiek.
Design Sprint voor musea: innoveren in slechts vijf dagen
Zie jij talloze kansen om de voor, tijdens en na beleving van museumbezoekers te verbeteren, maar loop je continu tegen dezelfde problemen aan? Weinig tijd, weinig budget en lastig te overtuigen collega’s?